اسباب کشی با بچه

اسباب کشی با بچه

خیلی از ما و اطرافیانمان باید سالانه یا چند سالی یکبار اسباب کشی کنیم.اسباب کشی کار سختی است،مخصوصا برای کسانی که بچه کوچک دارند.اما با دانستن چند راهکار ساده،میتوان اسباب کشی آسانی را تجربه کرد.

دراین مقاله قصد داریم در مورد اسباب کشی و تاثیر آن بر کودکان مطالبی بیان کنیم.اگر شما هم این روزها در تدارک نقل مکان هستید، این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

اگر قصد اثاث کشی اصفهان دارید با باربری چهلستون ارتباط برقرار کنید.

اسباب کشی با بچه

همانطور که همه شما میدانید اسباب کشی با بچه کار بسیار سختی است.اگر بچه شما خیلی کوچک است،میتوانید در زمان اسباب کشی او را به شخصی قابل اطمینان بسپارید. چون اگر در روز اسباب کشی ، بچه ها در خانه نباشند، کارها سریع تر انجام می شود.

اما اگر کسی را ندارید،نگران نباشید.با رعایت چند نکته ساده هم میتوان از کودکان خود مراقبت کرد و هم کارهای مربوط به اسباب کشی را انجام داد.

  • از قبل برای فرزندتان غذا تهیه کنید،تا در حین بسته بندی و انجام کارهای مربوط به جمع آوری و جابجایی وسایل و یا چیدمان آنها در منزل جدید،نگرانی در رابطه با غذای کودک خود نداشته باشید.
  • اگر فرزندتان کوچک است،از قبل برای او وسایل بازی کنار بگذارید تا با آنها بازی کند و سرگرم شود.
  • اگر اسباب کشی را برای خودتان سخت بگیرید و دچار استرس و اضطراب شوید،مطمئن باشید این استرس به اطرافیان شما،بخصوص کودکان منتقل خواهد شد.پس با برنامه ریزی قبلی و بدون استرس و اضطراب کارهای خود را پیش ببرید تا آرامش دیگران هم حفظ شود.

بچه ها را در اسباب کشی مشارکت دهید.

اسباب کشی با بچه

اگر بچه های شما بزرگترند میتوانید آنها را در اسباب‌كشی مشاركت دهید.به عنوان مثال میتوانید مسئولیت بسته بندی وسایل اتاق فرزندتان را به خودش واگذار کنید.البته تمام کارهای آنها باید با نظارت شما انجام شود.

اگر بچه های شما بزرگترند و میتوانند اظهار نظر کنند،از نظرات آنها در حین اسباب کشی و یا چیدمان وسایل استفاده کنید. به عنوان مثال:در منزل جدید،درباره نوع چیدمان جدید اتاق ،درباره علایق آنها مانند رنگ و تزئینات اتاقشان و وسایل جدیدی که لازم دارند گفتگو کنید و به نظرات آنها احترام بگذارید تا احساس مشارکت در خانواده را داشته باشند.

ابتدا اتاق بچه ها را آماده کنید.

اسباب کشی با بچه

وقتی به خانه جدید رسیدید،بهتر است ابتدا اتاق بچه ها را آماده کنید و از خود آنها کمک بگیرید.با اینکار از ناراحتی و فشار روانی بچه ها که در طول چند روز اسباب کشی به آنها وارد شده،به قدری میکاهد.در زمان اثاث کشی منزل هم، مانند هر زمان دیگری،کودکان به توجه و آرامش نیاز دارند، بنابراین بهتر است هنگام رسیدن به خانه جدید به آنها بیشتر توجه کنید،تا آنها با شرایط جدید زودتر هماهنگ شوند.

گاهی وقت ها اسباب کشی برای بچه ها خیلی ناراحت کننده است.چراکه آنها دوستهای خود را از دست میدهند.برای رفع این مشکل با بچه ها صحبت کنید و به آنها این اطمینان را بدهید که در محیط جدیدتر میتوانند، دوستهای صمیمی دیگری پیدا کنند و به آنها اطمینان دهید که گاهی وقت ها آنها را برای دیدن دوستان قبلی خود به مدرسه و محل قبلی خواهید برد. این کار احساس بهتری در آنها ایجاد می کند و کمک می کند شادی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

اثاث کشی با بچه

در زمان اثاث کشی،قطعا امنیت خود و خانواده تان و بخصوص بچه ها از همه چیز مهم تر است. بدون شک مهم ترین عاملی که میتواند خیال شما را از اسباب کشی راحت کند، استخدام بهترین باربری برای اسباب کشی است.اگر میخواهید یک اسباب کشی راحت و بدون استرس داشته باشید با شرکت اسباب کشی اصفهان ارتباط برقرار کنید. این شرکت با داشتن سالها تجربه در زمینه بسته بندی لوازم و اثاثیه و حمل بار،خدمات باربری و اثاث کشی را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

با بابری چهلستون تماس بگیرید و از خدمات بیشمار آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *